Sunday 1 April 2012

hari bersama keluarga..

pertama sekali,,kepada en. Azzwan,,maaf saya tak hadir kelas tutorial minggu lepas..

minggu lepas aku balik kampung,,kat johor..semata-mata,,untuk bersama keluarga..
setiap bulan family aku akan buat satu event,,x event sangat laa,,cuma makan-makan je..sambut birthday ahli keluarga yang lahir bulan tu..
mcm kali ni,,sambutan ni digabungkan untuk keluarga aku yang lahir bulan 1,2 dan 3..kira punya kira,,semua sekali ada 13 orang,,,nice....memang lepak nak cari hadiah..
kopak duit aku pun yer jugak,,tp family punya pasal,,xde hal laa..
paling best,,,makanan banyak..haha
makan

dan makan

makan jugak

sambutan ni untuk family belah ayah aku,,so,,adik beradik ayah aku ada 9 orang,,setiap keluarga bawaklah makanan masing-masing dari rumah...bila dah kumpul.....waaahhhhh banyak nyer..hehehe memang heaven makan....itu yang aku suka..hehe
nak aku senaraikan???
bbq(ayam,kambing,sosej) sate,mee rebus,bubur,burger,pulut kuning dgn rendang,kek coklat,cocktail pudding..haha nice kn..




bkn brtema 1 malaysia pn,,tp sbb nk kek panjang boleh letak smua nama..

dan yang paling best,,acara bukak hadiah...sesiapa yang sambut birthday atau yang diraikan,,memang gembira habis laa,,sebab banyak dapat hadiah..boleh dikatakan setiap keluarga akan bagi hadiah..nice kn..so bertimbun laa hadiah masing-masing..hehe tp hadiah2 tu x boleh bawak balik gitu je,,dorang kena bukak time tu jugak,,meriah dengan gelak ketawa,,ada yang dengki sikit,,mcm2 benda pelik dibuat hadiah..haha (x sanggup aku nk cerita)
acara bukak hadiah
ni merangkumi utk 13 org birthday

see??banyak kn

motif buat event mcm ni,,nk merapatkan lg hubungan kami antara family,,tanpa mengira usia dan pangkat,,hehe

potong kek

susun hadiah
















yer,,mkn lg..

#x dapat ambil semua family yang bukak hadiah,,sebab bateri cemera habis..:( #
dah habis bukak hadiah semua,,apa lagi,,kemas laa...tengok2 jam pukul 3 pg..nice,,esoknya aku nk balik bangi,,bas pukul 10..hah


3 comments:

  1. Iema,

    Pertama sekali,jangan risau,saya tak wajibkan kehadiran untuk tutorial,dan,Insya Allah akan ada lagi sesi tutorial tersebut.

    Kedua,majlis yang anda hadiri ini,bagi saya,lebih penting dari perkara di UKM. Bagi saya,itulah asal kita,tiada yang lebih penting. Malah, ada sesi makan-makan dan ramah mesra. Sesi mengeratkan silaturahim.

    Nice..


    a z z w a n

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih en Azzwan,,next kelas insyaAllah saya hadir..

      Delete
  2. bestnye event ni..mantap :))

    ReplyDelete