Tuesday 24 July 2012

belog dah berhabuk....

since ada orang kata blog aku skrg dah berhabuk,,,dengan rasa sentapnya aku gigih nak update blog malam ni...

maaf,,,, dah lama x upadate blog,,, nak kata busy,,, xlah busy mana,, mungkin 

kehilangan,,

kepupusan,, 

kelalaian,,

kebingungan,, 

selepas kejadian2 yang buat aku hilang arah seketika,,, takut dengan kehidupan sekarang,, fobia dengan tindakan2 bodoh manusia,, dan kekosongan perasaan tanpa fikirkan perasaan orang  lain... buatkan aku TAK bersemangat langsung...maaf...
aaahhh panjang nya mukadimah...

banyak aktiviti aku sebenarnya kalau nak ikutkan sepanjang aku x update blog,,,

hantar izni balik ipoh....
>aku cancel pergi malam perlantikan jaksa,,semata2 sebab nk hantar izni balik ipoh,,masih dengan perangai critical decision dan akhirnya berjaya naik lrt<

hari bersama keluarga.....
>seperti kebiasaan,,,setiap 3 bulan atau seperti yang ditetapkan,,,family aku akan buat event macam ni..kali ni event yang sama,,cuma kemeriahan sedikit berbeza<

kursus induksi jaksa....
>dua hari berkursus di puri pujangga,,belajar,,,makan sedap,,ponteng kelas...hmm<

bbq sungai congkak...
>ayam tandori,,sosej,,makanan ringan,,daging burger,,air sungai sejuk....singlet,,hahahaha then malam burger bakar abg burn dekat kajang<

kursus jaksa.....
>snorkeling di pulau redang,,,3 hari dua malam aku di bumi terengganu...pengalaman baru yang sangat nice,,x habis shopping wlaupun poket dah kering<

balik johor...
>balik johor semata-mata hantar sournier dan keropok lekor mak<

pavillion...
>pavvy,,ice aged,,sungei wang,,kasut baru,,someone touching coz we're leaving at the wrong time..sorry<

balik johor...
>sambut puasa,,,mee sup sangat sedap....rindu mak<

buka puasa bersama-sama....
>pg2 dengar izni jerit2,,khairullah dtg,,ajak berbuka puasa sama,,tempah meja dekat azura untuk 15 orang,,,najwan cakap blog dah berhabuk,,heri suruh masuk silat,,kak nonoi makan penuh selera sebab penat di bulan puasa,,x dpt mkn bnyk sebab perut meragam,,,(malam lapar,,mkn karipap tinggal atas meja kak nonoi,,tiba2 karipap hilang) baru terjadi<

p/s: ni aktiviti aku sepanjang bulan 7 je,,yup sepanjang bulan 7 ni EMPAT kali aku ulang alik balik johor,,dah terasa dekat je johor tu,,cehh,,,have a nice reading...



2 comments:

  1. sepanjang bulan 7, lebih EMPAT kali kita ulang alik Hentian Kajang / KTM Bangi...tapi, memang dekat je...

    ReplyDelete