Friday 28 September 2012

semangat baru..


setelah penat ber'mmp',, setelah penat berhari Malaysia,, dan setelah penat berpilihanraya...
AKHIRNYA,,,ada juga minggu yang aku rasa betul-betul free nak buat apa aku suka....
yeeehoooo!!!!
dan terasa dapat semangat baru pulak nak menulis blog...
lama kot x update..maaf kawan2..hehehe

SEMANGAT BARU---> hmm betul ke aku dapat semangat baru,,,eh tp betul laa...bila aku tengok budak2 1st year yang semngat giler nak belajar ni,,,secara x langsung bg semngat gak kat aku...
huhu by the way,,,harap semangat ni berkekalan laa...bagi mengekalkan pointer di tahap yang menenangkan hati aku dan mak bapak aku...


ohhh berharap fizikal dan mental aku kuat menghadapi sem ni dan sem2 akan datang...
selamat belajar kawan2..:D



2 comments:

  1. 4 Flat adalah untuk orang yang tiada kehidupan sosial..

    ReplyDelete
  2. dulu kat matrik,,saya bersosial...dgn najwan..haha
    tp dapat 4flat..:D

    ReplyDelete