Thursday 6 September 2012

selamat datang junior...


ohhh yeahhh,,,mmp dah bermula,,
selamat datang pelajar-pelajar baru UKM sesi 2012/2013...
dan selamat datang juga kepada PENAT untuk pc2 sekalian....

btw sebenarnya seronok jadi pc ni,,,
bg aku laa,,serius best...
sebab time ni baru terasa aku besar sikit dari orang lain...
yelahhh,,dah semua bdk2 junior pggil 'akak' kn...
besar jugak laa tu...hehe
walaupun hakikatnya dorang lagi tinggi dari aku...

apa-apa pun,,,mudah-mudahan aku dapat bertahan lagi 3 hari ni,,
dan berjuang untuk 2nd year dengan lebih gigih...
bagi kawan2 aku yg pc dan yg bakal mendaftar,,
Selamat Maju Jaya untuk korang,,,
semoga lebih bersemangat untuk sem baru ni...

* the best thing is,,aku x daftar subjek lagi!!!! mmg bersemangat nak masuk sem baru ni...
* nak apply jd PC untuk kelas aplikasi hari isnin pukul 11 pulak lepas ni..:D


No comments:

Post a Comment