Saturday 12 May 2012

yarrrghhhh...goal!!!!!

haha,,apa yang aku excited sangat ni,,
tak laa apa-apa pun,,
cuma malam tadi aku main futsal....
tajuk sangat laah beriya,,padahal tak goal pun...huhu

semalam,,,10 mei 2012,,di vrox bangi,,,kami berfutsal beramai-ramai...
dan apa yang aku dapat describe dari game semalam.....
SERIUS BEST GILER!!!!!
hehe dari pukul 8,,tanpa sesi panaskan badan,,masing-masing terus je terjah court futsal,,,
habis pukul 9 semua pancit....merah padam muka semua orang...huhu
tersangat laa seronok tengok gelagat masing-masing....
dan aku rasa bagi men'jelous'kan lagi classmate aplikasi set 5 yang tak dapat datang,,korang tengok laa gambar-gambar ni ok..hehe enjoy.... :)



permainan semalam dibahagi kepada beberapa team,,iaitu team nabil,,afzan,,fadil dan en.azzwan..
main gilir-gilir dalam masa 1 jam,,itu pun dah cukup penat bagi aku..

projek manager...
semetara menunggu giliran...






 waktu ni perlawanan masih berlansung...dan masing-masing macam tak penat je,,,syok sangat main agaknya,,,tak fikir penat dah..hehe
disebabkan tak nak anak en.azzwan kepanasan,, dengan rela hati nabil ni jadi stand untuk kipas..baik hati kan..hehe





dan selepas sesi mengeluarkan peluh pada tahap maksima,,kami melantak pula untuk pergantian tenaga...hehe

 



kuey teow goreng ainil..

revive dan ais kosong izni..

char kuey teow aku... :D

burger nabil,,
aku tak taw jas makan apa..

 





 kelihatan mereka sangat penat dan gembira untuk aktiviti futsal kali ni,,,tapi,,ada sorang ni...........
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


bersedih sebab tak puas main,,mungkin kita patut tempah tiga jam untuk izni sorang je...=="








3 comments:

  1. haha.. mmg patut pun.. smpai die kate peluh dah ilang... jom main agy...

    ReplyDelete
  2. kalo sehari boley ta???haha..bawu la trun 5 kilo beb....oren giler page ko..bepinor mata i taw..anyway..tahniah..

    ReplyDelete
  3. boleh izni,,,tapi kau main sorang laa..

    ReplyDelete