Thursday 10 January 2013

AKU TAK SUKA..

~ post kali ni mungkin aku emo sikit,,sape yang xnak baca,,silalah tekan butang X kat tepi tu ~

Aku tak suka..
Aku menyampah..
FAHAM???
Aku menyampah...

mudah je,, kau yang kata nak lupakan aku,,
kau yang kata dah xnak kawan dengan aku,,
kenapa still nak terhegeh-hegeh depan mata aku???
aku x suka..
dan aku pun pasti yang kau memang x suka pun nak jumpa aku..
so PLEASE,, jangan ngada-ngada nak muncul depan mata aku..
aku menyampah..

Mungkin,, kata-kata aku agak kasar..
aku macam cilaka post kat blog macam ni,,
aku x ikut ajaran agama yang x bagi saudara sesama islam x bertegur dalam jangka masa panjang..
tapi fikir apa kau buat,,
apa kau cakap,,
apa kau sampaikan,,
dan apa yang aku faham kau yang nak lupakan aku..
OKAY.. aku terima..
jangan nak sembang tentang agama kalau kau pun sama x buat..
jangan nak cakap salah aku sorang kalau kau lagi mengeruhkan keadaan..
pernah kau cuba pujuk aku??
pernah kau cuba tegur aku??
lepas aku terasa dengan semua ni??
PERNAH??????

yang kau buat kau lagi buat muka dengan aku..
yang kau buat kau lagi ego bila aku diamkan diri..
yang kau buat kau lagi menunggu untuk aku tunduk jilat kaki kau mintak kau berkawan dengan aku..
hanya menunggu...sampai bila??
sampai semua jadi ok dengan serta-merta???
sekarang bukan zaman harry potter weh...

kau dah penat???
kau dah malas???
okay..

aku pun dah penat,,
aku pun dah malas,,
so,,please jangan muncul depan mata aku lagi,,
kau buatlah macam mana pun,,
kau jangan muncul depan mata aku lagi,,
sebab aku dah menyampah nak tengok muka orang yang nak lupakan aku,,
dan aku pun pasti kau tak suka tengok muka aku lagi,,
sebab kau sendiri yang kata kau nak LUPAKAN aku..

terima kasih atas kerjasama kau..


2 comments:

  1. nape nie??cube share sikit... :)
    kak iema,sy nak booked k.ema sbgai rujukan blog boleh....

    ReplyDelete