Thursday 7 June 2012

karma...

menulis dalam tangisan,,,,

ya,,aku tak sempurna,,,
ya,,aku manusia biasa,,,
ya,,aku berdosa,,,

memang layak kau buat aku begini,,
memang patut kau lakukan aku,,,
dengan apa yang aku bagi pada kau selama ni..

mungkin silap aku,,
terlalu percaya,,
terlalu berharap,,
terlalu menginginkan kau,,
sentiasa memahami aku,,,
mungkin juga silap aku,,,
terlalu yakin,,
yang aku sudah memahami kau,,
tapi sebenarnya,,
jauh berbeza dengan fahaman aku...

maaf,,,
aku memang tidak baik,,
aku memang tidak berlemah-lembut,,
aku memang selalu berkasar,,,
tapi inilah aku,,
maaf,,,
aku akan berubah,,
tapi bukan kerana engkau,,
tapi kerana aku ingin menjadi apa yang aku inginkan,,
maaf,,,
tapi inilah aku...

mungkin kau lihat aku tak berperasaan,,
mungkin kau lihat aku tak pernah tunjukkan perasaan,,
atau mungkin kau lihat aku bersifat pentingkan diri,,
mungkin aku masih boleh mengawal perasaan,,
mungkin juga aku masih boleh melupakan,,,
tapi kenapa semakin aku cuba untuk melupakan,,,
semakin banyak yang datang,,
sampaikan,,,
cukup sampai disini,,
semoga kau bahagia,,
dengan kehidupan kau,,
terima kasih..

# ini bukan untuk MUHAMMAD NAJWAN BIN AMAT YAHAYA #

7 comments:

  1. x de guna memikirkan seseorg y lgsung ta pernah pikir tntg kita n ta hrgai kita..smile iema...ko ade kteowg r weyhhh...:)we dont need her lar weyh...(maaf..penggunaan bhase y agak kurang sensitif)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih pengakhiran semesta yg begini,,

      Delete
    2. aq hepi jer macm nie..dripada trus kita2 dtipu smpai bile2..????kan elok taw skang..

      Delete
  2. sabarlah wahai iema krn Allah sdg mnguji kite,, =)

    ReplyDelete